Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 18:23 - Шекспир ми открадна лятото.
Автор: ilreya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1231 Коментари: 2 Гласове:
0



Да бъдеш...
Или да не бъдеш...
Лицемер?

Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on.

И нищо повече от усмивка. Празен поглед, отправен в небитието. Разсеяно съзнание, изпълнено с мисли за хладно слънце, ръце по лицето ми и тишина. И проза, и може би дори "Балада в G-минор". Пиано. Взимам нежност от едно пиано, не е ли жалко? Няма други желаещи. Драскат ме с клечки по повърхността, мислят си, че не ме боли. А аз самата съм пиано, не искам да ме надраскат, а да свирят по мен, дори да е фалшиво (защото вече нося много белези и изкривявам мелодията).

I"m broken don"t break me
When I hit the ground

Въпросите остават. Бродя като дух, безплътна и отдалечена от всички останали. Разговарям, смея се и сякаш се гледам отстрани. Аз съм като онази героиня, която е инфантилна, невинна и приятна, когато се отнасят към нея с разбиране, и става лоша, вглъбена и жестока, когато я наранят. Луси и Нйъ едновременно... "Да бях само едната, щеше да е толкова по-лесно", казах си. И ето ме сега - все повече заприличвам на Луси (би било уместно да предупредя, че ако забележите допълнителни ръце, излизащи от гърба ми и усетите, че съм придобила склонност към убиване, ще е най-добре да ме уведомите: ))
Мда, ставам все по-лоша. И това, което ме притеснява най-много е, че се научих да се дистанцирам и усещам, че ставам все по-трудна. Говоря, говоря, създавам илюзията за приятелство, а на другия ден гледам безизразно към чуждото страдание. 
Разбрах защо не ме обичат. Просто не заслужавам, толкова просто е...



Тагове:   открадна,   Шекспир,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ilreya - Първият коментар на 6liokawi7sa, йей!
17.04.2007 18:58
Приятелите ми имат голяма уста и отговарят с "И? Нали това беше целта?". Затова се изолирам, не виждам смисъл да се оставя уязвима...
цитирай
2. drowranger - Без заглавие, проблем ли е?
18.04.2007 21:37
Не всички, слънце. Не всички ^^
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ilreya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 36141
Постинги: 16
Коментари: 10
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930