Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2007 15:04 - Твърде много
Автор: ilreya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1797 Коментари: 4 Гласове:
0



Съмнения?
Никой не ми вярва, че нищо не знам. Има толкова много въпроси, а аз нямам никакви отговори. Естествено, че нищо не знам. 
Не знам за какво си мисля. Не знам какво трябда на направя. Не знам какво става с мен и с хората. Не знам кой ме обича и не съм сигурна кого обичам. Всеки ден се будя с нагласата, че ще направя нещо. Всеки ден ставам и знам, че трябва да продължа. А тъпча на едно място и ... изоставам. А нямам право. 
Въобразявах си, че съм стигнала до един хубав период от живота си. Познавам се, свикнала съм със себе си и, за разлика от повечето си връстници, не се мразя, макар да знам, че съм си грозновата  по душа. Мислех си, че след като имам приятели, надежди, мечти и светлина в сърцето си, мога да се справя с всичко и няма да падна по-надолу. Стигнах до Небесата и се оказа, че те са просто още синева, а аз постоянно се губя в облаците.  Стоя си и мисля за иронията и за съдбата. Заобиколена съм от хора, които плачат за моето внимание, а се чувствам така сама и съжалявам себе си, вместо да се опитам да помогна на тях. Вглъбена ли беше думата? Задавих се със собствените си грешки, чийто брой доста се повиши през последните 2 години, и сега не знам към кого да се обърна. Имам нужда от някой, който да ме измъкне. Някой, който да не ме осъжда постоянно и по този начин да ме стимулира сама да се наказвам. Някой, който да ми напомни, че седейки оплетена в облаците, не виждам слънцето. Някой, който да ми обясни какво да направя... Бих направила всичко, за да спася... не знам кого. Аз ли съм тази, която има нужда от помощ, или другите, или? Просто да ми бъде показана посоката, искам да изляза. И мога да го направя, но не знам пътя...
Heaven, goodbye... 


Тагове:   Много,


Гласувай:
0



1. monologa - Небето в краката ти
16.04.2007 15:25
Небето, към което се стремиш и за което казваш, че е било постигнато, но изоставено, е земята, по която ходиш...

Радвай се...
цитирай
2. drowranger - Demons
17.04.2007 01:45
"The most prophound discoveries are not beyond the next star. They are within us. Deep into the relations that bind us. All of us. To each other."
Онази помощ, която търсиш, е някъде из теб. Потопи се в собственото си съзнание и потърси светлината..
цитирай
3. анонимен - В живота ще получиш всички отговори!
17.04.2007 11:51
Поживей и ще видиш!
цитирай
4. sigrina - [S]
17.04.2007 12:28
Времето ще ти отговори :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ilreya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 36145
Постинги: 16
Коментари: 10
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930